tirsdag 25. januar 2011

LOVE..


(Bestilt hos Hilde Heimdal) 



No er endelig min bestilling hos Hilde Heimdal gjort! Eg måtte bare ha dei bokstave LOVE, bestille også til samboeren til min bror, og ho klarer heller nesten ikkje vente til pakken kommer.) Det ble selvfølgelig litt ekstra med i handlekurven, men nå er det bare 1 mnd til me er i hus,så da skal eg shoppe litt mer hos henne:-)
Fikk nett tlf hos min kjære som er på huset og jobber, at tapeten me skal ha i gangen og soverommet var kommet opp, og det var kanon bra,så eg må bare ut i morgen og se :-) Me har kun tapet på ene veggen på soverommet og den ene veggen i gangen , rett ved inngangen, ellers er det fiberduk på resten.
Det var hvertfall ikkje lett å finne tapet, men eg ble fornøyd med valget,så nå gjenstår det bare å se resultatet. Nei, nå må eg pakke ned litt, Prinsen sover så det er vel bare til å begynne.
Ha en fin kveld. 

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Ja eføy er så flott. Tror jeg må vante til valentine:0).
    Så spennende å flytte inn i nytt hus da. Heldige deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fint med veggord :)
    Så mye fine blomster det var her- flink du!

    Klem Anette

    SvarSlett