fredag 28. januar 2011

Nytt Interiør

Nå som vi flytter snart inn i et nytt hus blir det selvfølgelig mye nytt. Det kan ikkje bare være møbler, men ogå litt `krimskrams`som min samboer sier. Det er viktig for oss damer i heimen.Eg har kjøpt litt "krimskrans inni mellom men nå når ting begynner å bli ferdig inni,blir det selvf. kjøpt litt mer, imorgen skal meg og min mor å kjøpe lamper til barnerom, gjesterom, soverom og gang..me får begynne med det :-) Møbler er i boks.
Spisebord, tvbenk,nattbord og stuebord fra Bohus, fra serien York, og er selvf. kvit. Vi har kjøpt stoler på living, med beige trekk, så trur det kommer til å bli veldig fint og passer godt inn hos oss :-)
Nå må eg bare ønske alle en fin Helg, blir litt kjappe blogging inni mellom for Lillegutt i heimen vår var 11 mnd på mandag, og han begynte å gå for 3 uker siden, men nå klatrer han også, så her er det bare til å passe på :-)

God helg alle sammen!!!

 (Stolene fra Living)

(spisebord fra Bohus)
 (stuebord fra Bohus) 
(tvbenk fra Bohus)







1 kommentar:

  1. Hei Maren, takk for hilsen, så koselig å oppdage bloggen din:) Jeg er også blomsterdekoratør, blir gøy å titte innom deg igjen, da!:))

    God helg, Marte

    SvarSlett