tirsdag 18. januar 2011

Nærmer seg innflyttning i nye huset :-)

Min kjære jobber og jobber hver eneste kveld på huset så det skal bli ferdig.. Vi håper vi kommer oss inn til Endre sin burdag, tenk han blir 1 år snart,tida går alt for fort..Peisen har kommet i hus, og skal monteres neste uke, det er åpen løsning mellom kjøkken og stue, og peisen blir innebygd i eit hjørne så vi vil se den fra stuen og fra kjøkkenet, lekkert!!
Nå sover vår herlige skatt, og eg sitt å ser litt på blogger, og har begynt bryllupsplanleggingen også.. ( eg må jo gjøre noe fornuftigt når han jobber på huset)
Vi skal gifte oss 3 September,og kjolen er i boks :-) Eg som er blomsterdekoratør skulle nesten visst kva brudebukett eg vil ha, men nei da..eg trur eg må overlate det til jobben. Dei er super flinke så trur ikkje det blir noko promblem :-)

Ha en fin kveld og kos dere med bloggingen.

2 kommentarer:

  1. Hei Maren!
    Godt nyttår til deg også:) gratulerer med både bryllups planer og lillegutten:)
    artig å finne deg også her inne, viste ikke at du også hadde blogg:) masse inspirasjon å finne innpå her når du holder på å planlegge inredning i nytt hus tenker jeg:)
    ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. ja eg har funnet mykje her:-) men blir heilt gal når man skal plutselig planlegge alt på en gang, men det blir nok sikkert bra uansett, det er jo nytt:-)

    SvarSlett