søndag 2. oktober 2011

Livstegn..

Hei alle bloggere.. Etter mye om og men, om eg har tid til blogging vil eg no prøve igjen.. eg er veldig mye å ser på blogger og finn masse ideèr og inspirasjon, men etter eg har begynt å fått mitt lille, nye hjem i orden, vil eg sitte av litt tid til blogging! Me flyttet inn i slutten av Mars i år, og trives veldig godt. Me har kommet nærmere familie og venner og det betyr masse for oss! Me har i mellom tida giftet oss, så me har vert gift i 1 mnd nå:-) lykke <3 Endre har begynt i bhg og der stor trives han og har fått seg mange leke kamerater!
Det er søndag og høsten nærmer seg, så nå er det tid for inne kos,og tiden for å tenne lys..  ligger med noen bilder av denne søndagen i samme slengen.
Ha ein fin søndagskveld bloggere.


Klem<3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar