tirsdag 22. februar 2011

*Shopping*

Hei og hå i det nydelige været:-)

Fortiden er det litt hektisk,eg begynner nemlig i jobb igjen på lørdag etter 1 års permisjon, og no skal eg ha undergjort alt mulig før lørdagen,og så holder det på å nærme seg innflyttning i nye huset så her skjer det mykje for tiden..Endre fyller allerede 1 år på torsdag,så da skal me ha eit lite selskap hos mamma og pappa, og så skal me ha eit litt større besøk for han når me har kommet oss i hus.
Eg var på en handle tur i går for å kjøpe gave til Endre, og det ble selvfølgelig kjøpt litt mer en tenkt..Kom hjem og da var eg kjøpt sko til geburdagsgave til Endre + sko til meg (som ikkje heilt var heilt planen, men men), og en kjempe fin kurv, som stod å fristet på Europris og den var så fin at eg ikkje kunne la vær !! ( ligger ved bilde), og en recliner til Endre :-) Og eg måtte selvfølgelig kjøpe litt servietter og fatt i ole brumm, til han får besøk av noen venner på eit lite barnesbesøk, så synes eg hadde en bra handletur og fant mykje fint:-)

Ha en strålende dag, vakkert, men kaldt!

Klem fra Maren

( Kurv fra Europris, kr 149,-)

1 kommentar:

  1. Kjempefint Maren:) Gratulerer med bursdag i heimen:) KLem

    SvarSlett