torsdag 6. oktober 2011

Høsten er kommet..

I dei siste dagene har det vert skikkelig dritt vær her på Vestlandet ,for å si det mildt.. det har vert surt og kaldt, og barna i barnahagen kunne nesten ikkje vert ute en gang for det har blåst sånn.. så nå er tiden for inne kos på fullt her i huset:-) Eg tenner i stearin lys, rydder og flytter på ting inne for å gjøre det koseligt :-) eg får alltid litt tid til å titte på blogger om kveldene og blogge litt sjølv. Eg har ein lungesjukdom som eg er født med,som heiter Cystisk Fibrose (CF) og denne årstiden er verst for lungene, så nå må eg ta medisin og da får eg tittet innom dere. eg trener to - tre kvelder i uken for det er viktig for meg og helsen. dere har kanskje hørt om denne sjukdommen? Kjetil Moe var en ganske kjent person som desverre forlatte oss tidlig, han levde med denne sykdommen. men eg er heldigvis heldig som har en mild sykdom, men eg tar litt medisiner på inni mellomm for å fårebygge infeksjoner og sånt. Heldigvis er eg ung og sprek og ein fantastisk familie som støtter..
Ønsker dere en fin helg, og håper eg får litt blogge tid i helgen :-)

 (bilde lånt i google)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar