lørdag 15. oktober 2011

*baking*

Etter å ha fått sover til kl 10 ein lørdags morning, hadde eg vist mykje energi .. det passet veldig bra idag for Endre var hos mine foreldre og min mann dro for å hjelpe Pappa,heiv eg meg rundt med baking.. idag ble det Oreo kake selvf som er min favoritt kake... Våre naboer skal ha besøk i dag og tenkte da at eg sku bake ein kake til dei, og dei blei veldig glad :-)

 










Siden eg var aleine heime måtte eg bare benytte sjansen til å vakse hus.. svingte meg rundt og no er heile huset vasket :-) eg har til og med fått vasket klær innimellom..fantastisk å få gjort så mykje på ein lørdag og kl er ikkje 16.00 ein gang:-) Guttaboys ser fotball kamp, mens eg putler no på inni mellom med små ting, og funnet ut at heima laga pizza blir kveldsen i dag:-)


Håper dere får ein fin lørdag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar