søndag 23. oktober 2011

*Borddekking*

Onsdags kveld var det min tur til å ha klubb, eg har vert så heldig å få bli med ein liten klubb gjeng i samme byggefeltet som me har flyttet til og takker varmt for den gode velkommsten hos dei :-) me er egentlig 6 stk, men det passer ikkje alltid for alle, men siden ei i klubben snart skal ha baby måtte me få det til før. Så eg dekket bordet til 4 stk, og laget bali gryte, og hadde fruktsalat til dessert. Til fruktsalaten hadde eg vaniljesos og vanilje yoghurt og vallnøtter, som dei kunne ha på.. nammmm, eg har litt bilder her som eg tok av bordet før gjestene mine var kommet og maten servert.. så eg må bere bli flinkere å huske å ikkje stresse sånn neste gang at eg kan få me litt av maten og det også.. hehe..
serviset fikk vi til bryllupet, og eg synes det er så nydeligt. Det er kjøpt på tilbords, og heiter Angelina Platinum. glassene er også kjøpt der, og dei er fra Villeroy & boch. enkle og fine :-)

Ha ein fin søndag alle sammen <3
Maren <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar